éhes lélek
2023. augusztus 02. írta: Domján Dorina

éhes lélek

 

Sziasztok!☀️

 

e88c1d6b-d0db-4ad5-8990-a7798979f4e0.jpg

A mai első utam az egyik kedvenc specialty kávézómba vezetett miközben jött egy gondolat ami sok mindent a helyére tett bennem. Érdekesek ezek a hirtelen megjelenő gondolatok, hogy honnan jönnek. Hogy ezek az én agyam szüleményei amik saját tapasztalatokon, emlékeken alapulnak vagy esetleg az Univerzumtól jön egy "fenti segítőtől" aki a gondolataimon keresztül üzen számomra.

Bármelyik vagy egyik se legyen sokszor úgy érzem életmegváltó gondolatok ezek. Lehet önmagában egy - egy gondolat nem tűnik úgy, hogy nagy jelentőséggel bírna de aztán szépen összerakom a kis puzzle darabokat és WOW. Szóval a mai gondolatmenetem a korábbi evészavaros időszakaimra adott választ, valahogy így hangzott:

"Az életem tele van meglepetésekkel, mozgalmas, élmény dús programokkal, mély kapcsolódásokkal, ezáltal teljesen átalakult a táplálkozási igényem. Persze ennek része az is, hogy szépen regeneráltam a bélflórám így olyan jótékony baktériumokkal van tele akik a természetes, teljes értékű ízekre és ételekre vágynak. De volt ez már így korábban fizikai szinten és mégis a túlevéssel a túlfűszerezéssel kompenzáltam azokat a lelki vágyaim amiket nem adtam meg magamnak. Így történt az, hogy ma már kifejezetten kívánom az egyszerű, nem túlfűszerezett, túlsózott funkcionális ételeket. Nem érzek hiányt egy olyan étel után ami után régebben még 3x mentem vissza a hűtőhöz és tömtem magamba mindent is amit találtam. Olyan érdekes ez, a lelkem töltése egyenes arányosan megváltoztatta a táplálkozási igényem, nem csodálatos az emberi szervezet?!"

Egy dolog amit a magam fejtegetésénél még jobban szeretek az az, hogy mára már a vendégeimet is segítem ezen az úton és egy-egy táplálkozásterápia konzultáción az ő életük kapcsán is megfogalmazódnak bennem hasonló gondolatok amik eddig "véletlenül" betaláltak náluk. A táplálkozás fizikai változtatásain felül egy-egy falásrohamot megelőző gyakorlati tipp vagy gondolat olyan átkattanást vált ki sokszor bennük ami lehetőséget ad nekik egy önazonos, kiteljesedett életre.


Hálás vagyok, köszönöm��

Ölelés,
DD

A bejegyzés trackback címe:

https://ddomjandorina.blog.hu/api/trackback/id/tr1818184881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása